Merhaba sevgili anneler, size bir şey danışacağım. Bebeğim 4,5 aylık, oda takımı aldık büyüyen beşikli. Yatak odasında kullanmak içinde sepet beşik aldık ama yakında küçük gelecek sepet beşik satıcaz onu. Sizce sepet beşikten sonra yatak yanında ne kullanayım oda takımındaki büyüyen beşiği mi taşıyayım yoksa park yatak mı alayım? Sizler ne yapıyorsunuz