Hilalih Pinque bende burada cevapları bekleyeyim😬😬3 aylık iğneler kalktı dedi eczacımız.emziren annelerde 1 aylık iğne vurduramıyormuş
Pirlanta Pinque igne kullanmayın hanimlar kilo yapiyor adetten kesiyor yuzdeki kucuk beyaz tuyler çoğalıyor buyuyoy bacaktaki dizden yukarisi olan tuyler kalinlasiyor yani bir nevi hormonlar alt ust oluyor .
VelardaEdiz Pinque arkadaşım vurdurdu koruculuğu vurulduktan 1 ay sonra başlıyormuş ona söylememişler ve vurulduğu ay hamile kaldı haliyle
Monaroka Duymadım ben ama bir de ben soru iliştireyim şuraya; iğneyi bıraktıktan ne kadar sonra hamile kalınır ya da kaldınız??
Monaroka nursocum herkes kilo yaptı dedi ama ben de yapmadı. Adeti kestiği için şişkinlik hissi yapıyor ama kiminde adeti kesmeden sık kanama yapıyormuş
Pinque Hilalih ben de emzirdiğim için üç aylık olayım diyodum tüh ya o zaman hap kullanıcaz mecbur, çok teşekkür ederim bilgi için🤗🌺
Hilalih Poncik38 maalesef.1 aylık iğneler 3 aylık iğneye kıyasla daha iyiymiş yan etkisi ve koruması bakımından