banuyusuff 15 20 günlükken benim bebeğiminde çok gazı vardı doktor karnı çok şiş dedi çok ağlıyordu mosmor oluyordu ağlamaktan arkadaşımın tavsiyesi ile aguline diye şurup aldım eczaneden suan 1 ay 1 haftalık çok şükür gaz sıkıntısı gitti çok zor Allahım yardım etsin küçücük bedende canı acıyo ağlıyor Allah şifa versin inşallah