Alya88 Merhaba arkadaşlr daha öncede post açmıştım göğsüm cok dolmuştu misket büyüklüğünde sertlik vardı iki gündür emziriyorum sağıyorum sertlik dağıldı gibi ama göğsümün bir kısmı kırmızı oldu ne yapabilirim nasıl geçer
Dk72 Alya88 mastit olmuşsunuz büyük ihtimalle genel cerrahi ya da acil polikliniğine gidin antibiyotik tedavisi uygulanıyor ve geçiyor. Benim de başıma geldi 2 hafta önce
Dk72 Alya88 evet doktor bana emzirmeye devam et demişti ben bir hafta ilaç kullandım ve bebeğimi emzirdim