Annesivekizi Cnprtk valla bizimki doğduğundan beri anne diye ağlıyo şimdi 10 aylık oldu ne zamandan beri bilinçli söylediğini hiç bilmiyorum
yanlizanne Cnprtk kızım 6aylikken baa-baa-baa demisti oğlum da 6aylikken annniiiiiii demeye başladı bilinçli söyleyip söylemediğini bende anlamıyorum ama baya baya annn-nne diyor🥰
Cnprtk yanlizanne 7 aylıkken babababab diyodu ama bilinçli değil mamama diyo ama anne hiç duymadm bebeğim 1 yaşında 🙄
yanlizanne Cnprtk valla bnde anne zor olur die düşünüyordum ama oğlum anne diyor bizde şaşırdık 😂😂ama çok güzelmiş ilk anne demesi şimdi eşim uğraşıyor baba desin die ama demiyo😅
Edizbulut @Cnprtk benim oglum 4aylikken anne diye agliyodu soyluyodu erken dogdugu icin soyluyo diyodum annesine hasret kaldigi icinnkuzumm birkac kerede ba ba dedi🥰
Herhangibirmom Cnprtk 7 aylıkken baba demeye başladı 9. Ayda anne dedi ilk bir hafta o kadar çok anne dedi ki özellikle ağlarken şimdi işine geldikçe söylüyor . Genel olarak 9 aya girdikten sonra anne, baba, aç, gel, hadi vs. kelimeleri söyledi bizimki.
Borasmomy Cnprtk ya 7buçuk aylık bu ara baya baya an-neee an-nemm diye ağlıyor nasıl güzel bir şeymiş 🙈
Tugbabayam 1 yaşında bi kere der gibi oldu ama baba mama daha çok diyor bizimki ilk cici ahh öğrendi herkese onu yapıyor unutturmaya çalışıyorum olmuyor 😂😂😂