Ser-123 Saçlarımı blonde yaptırcam ama 400 den başlıyor dediler e yuh dedim neden bukadar yüksek normal mi
Simiyy Normal çünkü boyaları biz üretmiyoruz dışardan geliyor malum dolarda saldım çayıra mevlam kayıra bir durumda olduğu için normal