Derin1509 canım benim bebeğm 4 ayına gircek,ben göbeği düştükten sonra yıkamaya başladım ve her gün aynı saatten sonra yıkadım ve uyuttum..ve cok şükür şuanda hep aynı saatte yatıyor zaten pandemide var dışarıda çıkamıyoruz aksamları o yüzden hiç şaşmadı düzenimiz..bu günlerde düzen olur mu deme olur tabikide tabi şuanda kışa giriş yapıyorz sende 2 günde 1 yıkıyabilirsğn yada ne sıklılıkta yıkarsan yıka her aksam aynı saate ona anlat konuş uyucağınızı krem sür pijama giydir ve nasıl uyutuyorsan geçin uykuya