Kızlar delireceğim nolur bana yardım edin.
Ortam değişiminden mi etkilendi ne oldu ben anlamıyorum. 4 ay 28 günlüğüz biz. Bu atak olamaz herhalde artık. Sakin sakin oynayan, tv karşısına koyduğumda güzel güzel bakan, gülümseyen bebeğime birşey oldu çığlık atıyor uyumak istemiyor. Kendini sıka sıka bağıra bağıra ağlıyor ne oluyor ben anlamıyorum. Neden? 2 dk emiyor memeyi bırakıp yine aynen bağırmaya devam 😶 Eşimin ailesinin yanındaydık 20 gündür şehir dışında şimdi evimize geldik 2 gün önce. Orada da böyle yapıyordu ama şu 2 gündür yemek bile yedirmiyor bana çığlık kıyamet. Çok fazla kalabalıktık memlekette acaba şimdi tek kaldı o yüzden mi böyle bu neyin direnişi çırpınışı doktora mı götürsem ne yapsam bana akıl verin lütfen 😕