Suleycee 2 ay 19 günlük kızım var ve sürekli elini ağzına alıp emiyor emziriyorun acaba aç mı diye emzirmesi bittikten sonra yine aynısını yapıyor normal mi sizce yaşayan oldu mu
Nur3452 Suleycee çok normal. Bebeğim de o dönemde ellerini ağzına almaya, parmak emmeye başladı. Şuan 3 aylık devam ediyor. Kendilerini, ellerini keşfediyorlar ☺️
E-mom Suleycee 2 ay 16 günlük bebeğim çok normal olduğunu doktorumuz da dedi bu dönemde elini emecek aç olduğunu sanıp emzirme boşa dedi. Kendini keşfedip yumuk olan elleri yavaş yavaş bu şekilde açılacakmış
Suleycee Dilan07 Nur3452 teşekkür ederim çok fazla ağzına almaya başlayınca korktum bende doymuyor mu diye
Leylamoms Hem ellerini keşfediyor hem de damakları sertleşir dedi doktorumuz. Ellerimi yıkayıp her gün işaret parmağım ile damaklarını sürterek kaşıyorum aşırı rahatlıyor ondan sonra bi daha götürmüyor elini ağzına