Hatice4646 Kızlar bebeğim 2 aylık gündüzleri emiyor akşam olunca çok ağlıyor ve fazla emmek istemiyor sizce neden
Zeynos Hatice4646 benim kızım da 2 aylıkken öyleydi doktor a götürdük emzirme aralığını uzatın dedi ondan sonra rahatladı kızım gündüz çok emdiği için akşam karnı agirir dedi
hmrvkara Hatice4646 ya bizimde sağ gögsümü çekip bırakıyor ağlıyor solda sıkıntı yok baktım sütte geliyor bizde tam 2 aylığı doldurdık salı randevumuz var sorucam 🙄🙄