Selam anneler. Birkaç kişi böyle allah korusun ağzından nefes alamaz burnunu temizle sık sık diye konuştu da tedirgin oldum. Ama çok mantıklı da gelmedi. Bebem hasta değil. Normal sümük oluyor burnunda ben de sabah akşam temizliyorum serum fizyolojik sıkıp. Aspiratör gerekmiyor genelde. Ya burnunu hafif sıkarak çıkarıyorum ya da hapşırıp kendisi çıkarıyor. Bazen de çıkaramıyor, sadece serum fizyolojikle yumuşamış oluyor sümükler. Yani he sefermde çocuğu bağırta bağırta illa sümükleri çıkarmak mı lazım bu çok tehlikeli bişey mi? Yoksa biraz da böyle kendi haline mi bırakmak lazım bilemedim. İnsana iç sıkıntısı