Freud psikiyatri psikolog birçok doktorla görüştüm hiç denenmemiş ilaçları üstümde denediler ilaçlar kilo aldırdı uyuşukluk yaptı işe yaramadı psikolog a her gittiğimde aynı şeyi konuşmaktan dahada kötü oldum hiç bir ilerleme kat edemedik psikoloji gerçekten berbat bi hastalık tedavisi olmayan berabt birşey diyorumki duygu saçın yok kaşın kirpiğin yok bak çirkin oluyorsun koparma eşin sevmez koparma sürekli makyajlı geziyorum yüzümü yıkayamıyorum her sabah yeniden sıfırdan kaş çiziyorum çok zorlanıyorum yapma diyorum yapma ama yinede nafile