Benim oğlumda her ay 1 kilo alıyordu şuan 6 aylık 10 kilo bende endişelenmiştim ama doktorum sadece anne sütü alan bebeğin obez olmadığını söyledi sütünün yaradığından ve sütün kalorili ve yağlı olmasında dolayı bebeğin hızlı kilo aldığını hiç bir sağlık sorunu teşkil etmediği söylemişti