Kızlar oğlum dudağını sehbaya çarptı. Derin ve fazla değil ama gözle görülen bir yarık var.
Önce aile hekimine gösterdik. Bir tane dikiş atılması lazım dedi.
Çocuk acili olan bi hastaneye gittik. Bir dikiş atılması lazım ama iz kalır plastik cerrahisi olan bi hastaneye gidin imkanınız varsa dediler.
Gittik. Orda da plastik cerrahi baktı ve dikiş atılsa olur ama şart değil dedi.
Bi bantla yarığı birleştirip bantladı.5 gün böyle kalsın dedi. Bana da yedek bant verdi.
Tabi oğlum arabaya biner binmez çıkardı bandı. Dedim gece uyurken yapıştırayım en iyisi. Ve 1 saattir uğraşıyorum. Çıkarıp atıyor.
Ne yapacağımı şaşırdım. Bandın devamlı dudağında kalması lazım. Yoksa zor iyileşir ve fazla iz kalır.
Kendimi çok çaresiz hissediyorum. Acaba dikiş atsa daha mı rahat ederdik diyorum.
Lütfen bir fikriniz varsa söyleyin