Zehrabaysan Merhaba anneler bebeğim 55 günlük bere şapka taktırmıyor ancak duştan sonra 2 saat zar zor takıyor kaynanamda sürekli sen bakanıyorsun çocuk hasta olacak falan diyor sizce şapka şart mı
h_yigit2 Zehrabaysan ne alaka yaa benimki hiç sevmedi doğduğundan beri takmadım bende hasta olmaz evelallah içiniz rahat olsun şapka şart değil hatta odyo testi yapılırken dr takmasanız iyi olur sizi çevreyi daha rahat duyar demişti iyiki dinlemişim bugün 3 ay 10 günlük oldu her sese de duyarlı duştan sonrada hiç kullanmadım😄😄
ElifAlmila55 Zehrabaysan belki 20 günlüğe kadar eldiven taktım daha sonrasında çıkarttım. Şapka evin ısısına ve duş sonrasına göre takardım ama genel olaram şapkada takmadım çünkü başı çok terliyordu cok saçlıydı kızım 😊 kim nederse desin sen annesisin eniyi sen bilirsin 🤩
mina00 Zehrabaysan ben yalnızca banyo yaptıkda takıyorum oda yıyıp azıcık uyuyo, sonra cıkarıyorum. Doktor evde takma dedı cocugun kafasını terletır hemde aslısırsa buyuyunce azıcık sogukta takmadıgında kafası usur
Kubrasen93 Ev yeterli sıcaklıkdaysa gerek yok Bebegi kat kat giydirmek iyi bisey degil Bebekler sogukdan degil sıcakdan hasta olur doktorum böyle söyler hep
h_yigit2 Kubrasen93 bencede rahat terletmeyen giysiler giydirilmeli benimki emerken bile terlemeye başladı paşa saçlarımız yavaş yavaş çıkıyo ama keltoşuz🤣🤣
Ecmekl Bende 2 aya kadar taktım çnkğ kafadan soğuk yiyolar çok bence Duştan sonra 10 dk taktm çıkardm hep
Frozen Zehrabaysan benim kizim tam 100 gunluk bugun. 1 kere bile o sapkayi takmadi. Tulbentle siliyorum basini ve tariyorum. Kuruyor saclari hemen.
Hasderluna Zehrabaysan biz hiç eldiven şapka vs kullanmadık ama doktorlar da duştan sonra şapka takmayı önermiyor aslında bebek kendi için doğru olanı seçmiş 😊
OncedenGurme Zehrabaysan biz de sadece doğduğu gün takabildik. Banyo sonrası üstünü giydirip müslin battaniye ile sarıyorum tüm vücudunu. Çünkü ister istemez üşüyor kulakları vs
demirboy Zehrabaysan benimki gazlı bir bebekti rahat uyusun diye banyosunu geç saatte yaptırırdım o yüzden şapka takardım ama erken saatte yaptırıyorsanız takmayabilirsiniz evinizin ısısı iyiyse
QueenMom__ Zehrabaysan ben hiç şapka takmadım, ortam ısısı iyiyse gerek yokki. Soğuk değil ter hasta eder. Bilmiyorum ama çok şükür hiç hasta olmadı oğlum. Bakmayın siz patavatsıza çok biliyor 🤦🏼♀️
Prenses-annesi1 Zehrabaysan 6 aylık olucaz ben hala her banyo sonrası 20 dakika kadar şapka takıyorum doktorumuzun tavsiyesi