Kızlar iki gündür geceleri ağlayarak uyanıyor . Normalde 7 buçukta yatıp sabah 7 buçukta kalkar deliksiz uyur. Bugün 7 buçukta yatırdım iki kere kalktı geri uyuttum ama ara ara uykusunda ağlıyor hala . Diş değil dişlerimiz çıktı alttan iki tane . Gece uykusu sorunsuz bir çocuktu bir sıkıntı mı var anlayamıyorum