Evlatkokusu28 20 aylık öğlen 3 4 gıbı yıyor 7 8 gıbı akşam yemeği yıyor ama az yıyor uzatsammı dıyorum saatını geve yatmadan önce muz yedırmeyı düşünüyorum bıde kabız yapArmı çok
Rzgr Evlatkokusu28 oglumda 20 aylik aksam yemegini 7 de yiyoruz. Oglen yemegini en gec saat 1 de yemis oluyor. Uykuya geciyor. Uyandiktan sonra yogurt meyve tada atistirmalik birseyler veriyorum. Emiyor ayni zamanda. Eger uyku saati 10 u gecerse biskuvi veriyorum. Muzu cok sevmesine ragmen oglumu hala kabiz yaptigi icin vermiyorum.
Rzgr Evlatkokusu28 hayir hic almadim o tarz şeyler. Sadece hunnapin bebe biskuvisini veriyorum. Birde kendim kek pogaca yapiyorum evde.