3aylık.emzik tuttu rahatladım dedim iki gündür çok güzel uyudu fln.dün geceden beri beni emmek istemiyor.aç mı değil diye bekledim arada zorladım 10saniye fln emdi bıraktı.ikindiye kdr bi parmak sapsarı çiş yapmış.aç kaldı belliki.şimdi memeye yaklassa hemen atıyo kendini ağlıyor.emziği bırakmadan bu durumu aşamam mı emziksiz uyumuyorda çünkü.acıkınca da iyice huysuzlanıyor