Busra550 Merhaba biz uyuzu tam 8 ay çektik Metrin kwellada Wilkinson doktor 3 günlük kükürtlü karışım verdi hiç biri geçirmedi. Araştırırken bir losyona denk geldim internette yorumları okudum herkes çok memnun kalmıştı geçirdi demişti herkes.
SantePlus Scab Forte cilt losyonu. Ben hemen sipariş verdim kullanmaya başladık ve gerçekten işe yaradı 15 güne kaşıntı tamamen gitti. Halen daha korkudan ara ara sürüyorum ben tekrarlamasın diye. Benim bebeğim 2 aylıktı elleri ayakları hep minik minik su toplamıştı çok fena bir hastalık geceleri ağladığımı biliyorum psikolojimi bozmuştu artık