Busra550 ben eşim ve oğlumuz 3 ayda anca uyuz olduğunu anladılar bir sürü antibiyotik falan verdiler en son 9. Doktor uyuz dedi kükürtlü bir karışım verdi eczanede yaptırdık 3 gece sürdük banyo yapmadan aynı kıyafetleri giydik 3 gece 4. Gün yıkandık kremi sürdüğümüz günden yıkandığımız güne kadar komple dolapta temiz olan kıyafetler de dahil 60 derecede yıkadım ütüledim yıkanmayanları poşete koyup ağzını sıkıca bağladım 3 gün balkonda beklettim sonra normal derecesinde yıkayıp ütüledim koltuk halı perde yatak yorgan çarşaf hepsi yıkandı her gün temiz çarşaf seriyorduk ütüsüz hiç bir şey giymedik 1 hafta sonra tekrar 3 gün krem sürüp bu temizlik aşamasını uyguladık 2 hafta içinde de kaşıntılar yok denecek kadar azalmıştı