Seray123 Hanımlar öneriniz var mı sıcak suyla da yapsam erimiyor hiç kaşık kıllansam mı? Ama Demir kaşık kı kullanmalıyım
Neib Seray123 kaç numara kullanıyorsunuz? 2 numaraya kadar memnundum 3 e geçince zor eriyor baya çalkalamak gerek biberonu
Birannebirfurki Seray123 başka mamaya geçtim kaka yapmakta zorlanıyo diye o da aynı şekil yaptırmadı kakasını ama çok güzel eridi şimdi yine başka mama arayışındayım