Esmaselma Kızım doğduğundan beri emzirme-emzirememe sorunumuz hiç bitmedi. İlk günden bu yana sol gögsümü ucu olmadığı için sağarak verdim sürekli. Ara arada olsa belki emer ümidiyle sürekli teklif ettim yinede göğsümü. Dünde ne hikmetse tuttu ve emiyo dünden bu yana. Yalnız içim hiç rahat değil. Sağarken gögsümü tam boşaltmam 40-50 dakika sürerdi hemen hemen. Ama kızım 20 dakika sonra bırakıyo memeyi. İçimde hep acaba doydu mu doymadı mı endişesi var. Çok daha çabuk mu boşaltıyor acaba kızım gögsümü
cicer0 Esmaselma yeterli olmasa ağlamasını susturamazsin ki canım benim 20 dakika çok güzel bir süre, sağlık ocaginda max 30 dk bir göğsünü 30 dk diger gogsunu emzirsen yeter demislerdi. benim ki 37 günlük daha hiç 30 dk emmedi ☹😦☹😦☹😦☹
Cekuli Esmaselma bebekler makineden daha güçlü ve daha hızlı çekiyorlar ki 20 dk çok iyi bir süre 45-50 dk memende durması gaza sebep olur
Esmaselma Hatice4646 Biberonla doyurduğum zamanlarda bezi daha ağır oluyodu sanki yada şimdi ben acaba yaptı mı yapmadı mı diye panik yaptığım için çok çabuk mu değiştirir oldum ondan anlamıyorum ki😐
Esmaselma cicer0 Başından beri çok iştahlı bi bebek olmadı kızım. 4 ayı bitirdik ama çoğu zaman vakti geldi diyerekten ben doyuruyodum hep. Sanki yeni doğum yaptığım günlere dönmüşüm gibi oldum. Herşey belirsiz geliyo şuan😒
Esmaselma Senaustunbas Peki ön sütten sonra son süt hemen geliyor mu sizin. Benim Sağarken mesela 7-8 dakikadan sonra son süt geliyodu
Nilikra Bencede bezini kontrol et. Günde 5 bez çişli çıkıyosa doyuyodur. Zaten doymazsa ağlar susturamazsın :) seninkinin dakkası iyi benimki 10 dakka bile durmuyo. Bende sağıyodum başlarda. Makineyle cocuğun emmesi aynı değil bebekler daha kuvvetli çekiyor. Korkma yani 🌸
Esmaselma Nilikra İnşallah öyledir. Bir an önce kilo kontrolünü yapmak istiyorum. Kilo verecek diye çok korkuyorum
Didi17 Bebeklerin emmesi sagmadan daha kuvvetliymis. O yuzden daha cabuk bitermis goguste sut. Yani 40 dakika sagdigimizi bebek 20 dakikada bitirebiliyormus.
Esmaselma Cekuli Gaz sorunumuz hiç olmadı çok şükür. En çok korktuğum gazlı bi bebek olmasıydı ama gel gelelim ki hiç aklıma gelmeyen emzirme en büyük sıkıntımız oldu.