Yamansibel Mrb arkadaşlar, ek gıda dönemine geçtim. Tadımlık balkabağı verdim. İçerisine de çok az tarçın koydum. Ağız kenarları çok kızardı. Anında reaksiyon gösterdi. Sizin bebişlerinize de alerji yaptığı oldu mu?
yigit57 Yamansibel birde dudak kenarlarında kızarıklık olup hemen geçerse alerji olarak algılamak lazım, kalıcı kızarıklık, sivilce, kakada kan alerji belirtisi olarak alınmalı demişlerdi ama ne kadar doğru bilmem.
Yamansibel Yok doktor değilde ek gıdaya yeni geçenler instagramda görmüştüm. Denemek istemiştim. Tarçınsız deniyim bir de bakalım. Büyük ihtimal tarçından kaynaklanıyor. Teşekkür ederim cvplarınız için.