Birannebirfurki Kızlar hangisi daha iyi bebivita kullandım 2 haftada 1 kilo aldırdı bebelac gold ve sma aldım kakasını 5 6 günde yaptı ve kusturdu bu ikisi iyi diye duydum ama kararsız kaldım sizce hangisi
Deletedmom4018 Birannebirfurki ben doğduğundan beri humana kullandım kilo aldırıyordu bizim bebeğimiz 1 haftada 450gr aldı çok memnundum fakat fiyat yüzünden bebelac gold a geçtik 1 haftadır bebelac gold kullanıyorum
Deletedmom4018 Birannebirfurki hayır canim gr farklı ile bebelac gold daha uygun 350 Gr humana 86 tl 900 gr bebelac gold 100tl