Zynpsare Bebeğim çok iştahsız ve zayıf doktor ınfatrını mama vermişti 15 gün oldu günde150cc anca içiyor ama kiko almamış yine 6650gr 8ay 25 günlük çocuk gasroentrolojisine sevk etti giden varmı hiç ne tedavisi yapıyorlar