Bebegim 2 gündür emdikten sonra kusuyor ağzından burnundan kusmuk geliyor,muhtemelen fazladan emdiği icin kusuyor ama burnundan da süt gelmesi beni çok tedirgin ediyor ciğerlerine kaçar soluk borusuna kaçar diye çok korkuyorum,bu durumu yaşayan var mı aranızda ?