minadogaebrar ben et yiyordum bir yasak yoktu ondan. Sadece süt, yumurta yasaktı. Susam, tahin, kuruyemiş de bir süre bıraktım ama şuan abartmadan yiyorum. Diyeti tam 6.ayda açtım. Fellah köfte yedim içinde yumurta oluyorya baktım bişey olmadı kakası da temizdi. Sonra haşlanmış olarak yedim biraz böyle azar azar açtım ama beyazını çogu zaman yemiyorum alerji yapan kısım beyazı daha çok. Sonra emin olunca bebegime verdim. Doktor da verebilirsin artık dedi. Ama yumurta beyazını yeme dedi bana. Peynirli sütlü börek de 4 gün önce yedim bişey olmadı henüz çok şükür. Yavaş yavaş devam edeceğim açmaya