Humeyrazrali Merhaba 4 günlük anneyim bebeğim 3030 kg doğdu bugün tartıştığında 2800 e düşmüş doktorum destek sütü önerdi siz kaç saatte bi devam sütü kullanıyorsunuz
Zeynepalya_ve_annesi Humeyrazrali ilk 1 hafta şişkinliği indii için ödem atmış olur o yüzden kilo kaybetmesi normal endişe etmeyin bol bol emzirin devam aütüne gerek yok sağlıkla büyüsün
BombastikTurta Humeyrazrali sariligini takip et canım sarılığı olursa devam sütü kullanirsin 3 saatte bir 30 cc
BKumsal Humeyrazrali Üzülmeyin ödem atıyor. 2.670 gr’dan 2.500 gr’a düştü hastanede. Yavaş yavaş alıyor. Emzirin bol bol. Yetmezse formül mama kullanırsınız.
Aegeus2 Humeyrazrali ilk bir hafta bende devam sütü verdim ve sonra kestim 2 saatte bir emzirme 3 saatte bir devam sütü yani emzirmeden 1 saat sonra devam sütü ver canım 30 cc şırıngayla ver meme reddi olmasın ama emzir mutlaka mama kolayına gelmesin bebeğin toparlayınca mamayı kesersin
Cutes Ama kilo vermesi doğal ilk hafta…. Bol emzirin devam sütü için birşey demek için erken değil mi ya. Aylık kontrolde ona karar verilir diye biliyorum
Samavizey28 Bebekler doğum kilosuna göre başta düşüş yaşarlar doktorunuz hemen nasıl devam sütü önerdi anlamadım. Bizde aynı şeyi yaşadık ama kılomuz gayet güzel artış gösterdi zamanla. Bu böyledir yani siz emzirmeye devam edin 🙏
Mirage91 Humeyrazrali Bebekler ödemli doğuyor şişliği inmiş toparlar hemen kendini bizimkiside 400 gram vermişti sonra toparladı
lydia91 Humeyrazrali hemen nasıl devam sütü verebiliyorlar anlamıyorum gerçekten. Bebeğin doğumdan ilk 1 hafta kilo kaybetmesi normal 2550 doğdu 2400 e düştü oğlum. Bol bol emzirin eğer sütünüz gelmeye başladıysa
Deletedmom414 İlk hafta tüm bebekler ödem atar. Mama ya falan başlama cnm bol bol emzir sütünde artar bebeğinde toparlanır