Bsraaygz bende 37 günlükken yaptırdım sadece ilk gün çok ağladı iki kez calpol verdim rahat uyudu birde ertesi gün pansuman yapıldığı için çıkarırken ağladı sonra bir daha hiç bir sıkıntı yaşamadık iyiki de yaptırmşım erken çok rahat bnce çocuk dönmeye başladığı zamanlar daha zor olur diye düşünüyorum. Birde insan tabii ki kıyamıyor ama erteledikçe inanın hiççözüm değil bnce yaptırmalısınız olsun bitsin bir daha düşünmeyin derim 😗