Meva1510 bizde de aynı durum var serum fizyolojik ile yumuşatıyorum sonra çekiyorum mecbur yoksa ne uyuyabiliyor ne de emebiliyor. Bazende çekmiyorum yakınsa burnun ön kısmına küçük çatal iğneyi temizleyip tersiyle alıyorum ne yapayım çocuğum rahat etmiyo başka türlü