Arkadaşlar ya kızım 13 aylık ve çok iştahsız yaptıgım bütün yemeklerle sadece oynuyor yemek istemiyor zar zor yedirebiliyorum hiç bir şekilde agzını açmıyor bugune kadar da görmedim iştahli bi şey yedigini sizin bebişler en çok neyi seviyor bi de onları deneyeyim belki yer 😕