Kızlar oglum 7 bucuk aylık smdide kadar anne yanına benzer kücük sallanır Bi besikte yattı ama 7.ayın basından beri tutunup kalkıyo sıralıyor besikte de aynı sekilde kalkıyo düşmesinden korktuğum için yeni beşik alıcam
https://imgyukle.com/i/IMQQQI
Sizce bu beşik nasıl 2 3 yasına kadar kullanır mıyız ebatı 60 a 120 yükseklik 90 cm içinden cıkma sarkma olasılığı yok demi netten alıcam Bi yere gidip bakamam malesef o yüzden size soruyorum