Iki senedir evliyim iki defa düşük yaptim sigara içiyordum Önceden her iki düşükte de sigara içiyordum sonra bir ara gene hamile kaldım dedim bu sefer sigarayı bırakayım bıraktım bebeğim elimde şu an 2 aylık gunduzler çok fazla uyumuyor her beş dakika başı uyanıyor geceleride aynı şekilde besige koyuyorum Yani illa sallayın beni diyor sallamayı bıraktıgimm an uyanıyor Ben de can sıkıntısından yine sigaraya başladım bir haftadır içiyorum bebegim İshal olmuş bir haftadır Günde 5 6 defa altını aciyom sulu kaka yapiyo ne yapacağımı bilmiyorum bugün sağlık ocağına gittim doktor bana bakmadan ayakta yani dedi ki süt ürünlerini tüketme peynir yoğurt yumurta süt gibi şeyler tüketme yani tahlil çektirmedi Ne yapayım Sizce özel Doktora mı götüreyim Sizce sigaradan dolayı mı yoksa üşütmüş mü