Ahkukulivahkukuli Kızlar oğlum 5 aylık iki uc gündür emerken feci şekilde ısırıyor dişi yok ama canım cok acıyor anlatamam inanın bazen bagirasim geliyor kendimi tutuyorum korkup meme reddi yapmasın diye nedendir acaba ısırma dişten mi yaşayan var mi
Ahkukulivahkukuli Neriman2020 olabilir bide kac defa üst üste yapıyor ya tepkisiz kalmak da cok zorbi düşünsene
Neriman2020 Ahkukulivahkukuli Benim kızımda yapiyordu üstelik dişleri erken geldiği icin var. Ve kanattigida oluyordu. Ben tepkisiz kalınca bıraktı belli bi zaman sonra…
DeletedMom2893 Ahkukulivahkukuli doğrudur ama şimdi onun keşfetme zamanı o yüzden yapabilir siz tepkisiz kalın başka yapacak bir şey yok şuanlık çünkü anlamaz.
Ahkukulivahkukuli DeletedMom2893 aynen canım bide gülüyor gülünce acıyı unutup benimde gülesim geliyor ister istemez 😊
Neriman2020 Ahkukulivahkukuli 4 aylikken basladi 2 diş birden geldi. Şuan 9.5 aylik 8 dis var 3-4 tane de yolda olan disler var…. Bugün gündüz toplamda1.5 saat sadece uyudu. Normalde 3.5-4 saat (2-2 saatlik 2 uyku yapardi…) sadece uyudu…