Momyyyy bir şekilde vereceğim artık biraz kez daha denedim aldı sanki biberonu almazsa da çay kaşığıyla veririm artık napim . Önceden fayda ediyordu karanfil sarımsak filan ama artık onlarda fayda etmiyor . Dün dişçiler kapalıydı haliyle bugün Pazar bugünde kapalı , Doğuda görev yapıyoruz nöbetçi dişçi diye birşey yok Burda . Pazartesi Salı’yı beklemek zorundayım 😥