Simay06 Kızlar dün bebeğim aşı oldu dünden beri uyumuyor meme emmek istemiyor uyumuyor zaten uyumayı seven bir bebek değildi şimdi hiç uyumuyor bu durum acaba geçici mi böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ?
Cgdmltr93 Simay06 ne olduysa 2 ay aşısından sonra oldu bize. Gunduz 2_3 saatlik uykumuz vardı o bitti. Uyku denen bişey kalmadı ve 4,5 aylığız hala aynı
canimoglum_2020 Simay06 salı günü 4 ay aşısı olduk çarşamba çok hızursuzdu perşembe iyiydi aşıdan sonra oluyor maalesef
Kadriye043043 canimoglum_2020 Simay06 bacaklarında şişme varsa eğer kolanyağıyla pamukla masaj masaj yapabilirsin
canimoglum_2020 Simay06 kucakta da durmuyor huzursuzsa verebilirsin yani ozaman yatmak istemiyor benim oğlumda 4 aylık yatmak istemiyor kucakta susuyor 😂
canimoglum_2020 Simay06 inan benimkide öyle sürekli kucak ilgi konuşma istiyor yalnız kalmak istemiyor akşam uyuyunca işlerimi yapıyorum gündüzleri yarımşar saatten 3 kere uyuyor
Simay06 canimoglum_2020 işte değilim artık aşı dan önce konuşuyorduk şarkı söylüyordum ona emziriyordum şimdi hiç birini kabul etmiyor
Deletedmom390 Aşılar hakkında lütfen araştrma yapin anneler aşılar hakkında gercekleri öğrenince birdaha yapmayacağinizi düşünüyorum cünkü ben öyle yaptim bebeğim asıdan dolayi gıda alerjisi oldu
canimoglum_2020 Deletedmom390 burada aşı propagandası yapmayın aşının ne kadar önemli olduğunu şu durumda daha iyi idrak etmeniz gerekli aşının yan etkisileri aşısızlıktan gelecek olan hastalıktan daha yeğdir Dünya salgından kırılıyor yahu bu ne bencillik