Alyamom1 Doğduğundan beri zeytinyağı kullanıyorum msj yapıyorum gayet güzel ve doğal yüz için de biraz kızartıp aleminyo folyo kapattığım bir şişede kullanıyorum tüylenme yapmasın diye doktorum da zeytinyağı önerdi ki benimki prematüre doğdu çok hassastı en iyi zeytinyağı geldi bize