Alinduru evet doktorumuzda öyle demişti kan tahlili yüzde yüz sonuç vermeyebilir diye,ama kızım emmeyi bırakmıştı sadece mama içiyordu artık,doktorumuz sonuçlar çıkana kadar neocate mama içsin dedi tabiki kızım içmemişti,negatif çıkınca sonuç doktoru normal mamaya devam dedi,6 aydan sonrada gazımız bitince sorun ortadan kalktı