momyshark1 Kizlar bebegimde baya uzun zamandir istahsizlik vardi kasiga agiz bile acmiyodu kan degerlerimin b12 demin vs normal geldi cinkomuz düşükmüş siz neler kullandiniz kullaninca bebeginizin istahsizligi duzeldimi
Elhamdulillah- momyshark1 zınc fort dıye bi ilaç var bizim de aynı sizin gibiydi doktor verdı onu , çinko destegı içim iştah açıcı şurup diye geciyır
Elhamdulillah- momyshark1 yani evet benim bebeğim de 15 aylık bir hafta kullanımda hemen etkisini gösteriyor , inşallah sizde de işe yarar ama bence doktorunuza danışın her bebek farklıdur , iştahsızlık çok zor umarım iyileşir bebekler
momyshark1 Zehra-m kac gunde fayda etti peki oglum agzina kaşık sokmuyor cok zorlaniyorum zaten cinkosu dusukmus yavrumun
Zehra-m momyshark1 bir haftaya gördüm ben faydasını bende kaşıkla vermedim şurup şırıngalari var ya onlarla verdim tadida kötü değil
momyshark1 Zehra-m insAllah bizde faydasini görürüz. Yok ben yemek olarak agzina kaşık sürmüyor artik yer anlaminda dedim😊