Ef24 Rahmin kendini toparlaması 6 hafta sürüyor ben de sezaryen oldum doktorum 40 ın çıkınca kullanmaya başlayabilirsin dedi
Mammyofsea Doktorum 1hafta somra kullan dedi 2hafta sonra ultrasonda rahmin toparlanmış dedi 40ıma kadar duş hariç hep taktım. Şu an şiş falan kalmadı.Owliyi kullandım iki çıtçıtı vardı ana benbirini kullandım
cideee07 Mammyofsea hangi modeli acaba kullanımı kolay mıydı 15 gün oldu sezeryan olalı göbeğim var kararsızım
Caydanlik Bende 2 kasimda dogum yaptim 6 Kasım’da kontrolde dokto korse kullanabileceğimi söyledi yalniz camasir gibi giyilebilen olmasin dedi
Mammyofsea cideee07 owli doğum sonrası korse yazın googlea. Görsellerde görürsünüz. Trendyoldan almıştım