Bundan 1 hafta once oglumun kolunda isirik izi tarzinda izler vardi dr gittim bocek isirmis dedi onlar gecti ama dun oglumun avuc icinde su toplamis sivilce tarzi kizarikliklar farkettim bu gun tekrar dr gittim el ayak hastaligi dedi cok uzuldum parmaklarinda avuc icinde poposunda bacak arasinda bide bacaginda var allah dermansiz dert vermesin ama cok moralim bozuldu basina gelen varmi kizlar