Zehra_Sevda Bebeyim 27günlük ve emerken sinirlenip ağlayor ,yorulup uyuyuncaya kadar öyle emiyor,başına gelen varmı?
Ef24 Benim bebeğim de öyle 29 günlüğüz bugün. diğer memeye geçince yapıyor sağ ya da sol farketmez sinirlenip ağlıyor bırakıyor 3-5 saniye içinde geri yapışıyor kendi. bu uyuyana kadar devam ediyor sebebini bizde bilmiyoruz eşimle sıcaktan bunaldıgını düşünüyoruz emerken terliyor çünkü 2. Memeye geçince alnı boncuklanmaya başlıyor kundak yapıyoruz bi de.yanıma yatırıp emzirdiğimde falan yapmıyor ama 🤷🏻♀️
Neriman2020 Memeyi tam kavrayamadigi icin olabilir…. Süt gelmeyince (sütün bittigi anlamina gelmez) sinirlenrler