Kızlar 7ekimde dogum yaptım simdiye kadar 3 şişe bestlak kullandım üçünün de rengi farklıydı cok tuhaf geldi bu bana?
ilk aldıgım şişe sarıydı portakal suyu gibiydi damlanın rengi
ikinci sisede daha koyu bi turuncuydu acık kahveye dönük bi renkti
bugun eşim aldı yine 3.şişeyi bunun da rengi seffaf su gibi???
hepsini icmeden önce çalkalıyorum hani dibine çökme mi oluyor falan diye ama degismedi yine de
Acaba bu damla bozuk mu ya da önceden ictiklerim mi bozuktu sizin içtiginiz damla ne renkti 🤷🏼♀️