Brn09 Valla benim kızım 2 aya kadar normal sonrasında hep kaka problemi yaşadı. 7 aylığız suan hatta bugun yine doktora gittik. İlk 5 ay sadece anne sütü aldığı için 10 güne kadar kaka yapmaması normal demişti doktorumuz, fakat fazla ıkınmaktan çatlak oluşmuş diyip krem vermişti. Onu kullandık bir süre. 5 aydan sonra ek gıdaya basladık simdide 3-4 günde bir bazen normal kıvamlı bazen kabız olarak yapıyor. Bugunde bağırsak tembelliği olabilir dedi duphlac surup verdi onu kullanmaya baslıcaz bakalım