Ozgeackgz-0 9 buçuk aylık oğlumda ishal olduğu için reflor adında probiyotik verdiler. Nasıl kullanıcam birde bebeklere kullanılır mı ?
Ozgeackgz-0 Melikederinakinnn maflor kullandık daha önce bu kapsül olunca şaşırdım direkt içini dökücem değil mi
Melikederinakinnn Melikederinakinnn canm hayir 6 yasindan kucukse saşe kullanilyo sakin verme bu yetiskinler icin kapsul eczaci yanlis vermstr
Ozgeackgz-0 Ozgeackgz-0 şimdi her ay kontrole gittiğinmiz dr mesaj attım doz normal olduğu İçin normal sorun olmaz dedi çok şükür 🙏🏼
Melikederinakinnn Ozgeackgz-0 ya benim anlamadkm prlslektusunde bile cocuklara verilmez yaziyor 6 ay ve uzeri kullanima uygundur diyor neden size vermis acaba
Ozgeackgz-0 Melikederinakinnn prospektüste 6 yaşından büyük çocuklar İçin kapsül küçük çocuklar içinde saşe şeklinde verin diyor dr mesaj attım miligramı aynı olduğu İçin sorun olmaz kapsülün içini dök dedi