Merhaba hanımlar,
bebeğim 8 aylık. Bugüne kadar hep emzirdim. Ancak bir hastalığım çıktı ve 2 ay ağır ilaçlar kullanacağım. İlaçlara yarın başlayacağım:( bebeğim her gece emmek için bir kaç kere uyanıyor. Emmeden de uyumuyor. İlaç alırken nasıl uyutacağım? Bebeğimi 1 günde nasıl memeden keseceğim 🥺 fikri, önerisi olan hanımlar var mı?