Merhaba bayanlar.
Benim 3,5 4 aylık bebeğim var, anne sütü veremiyorum 2 buçuk aylıkken bıraktık SMA mama kullanıyoruz. Ilk başlarda doktorumuz anne sütüm az olduğu için 60ml yeterli olacagini söylemişti zamanla büyüdü ve tamamen sütten kesilince ml yukseltip 90lık mama vermeye başladım ancak mama kutusu üzerinde 3-4 aylık bebek için 150ml mama verillmesi gerektiği yazıyor. Bu nekadar doğru nasıl beslemem gerekir fikir verirmisiniz