Dilara_1393 Iyımı sımdı bebegınız? Cok cok gecmıs olsun neler yasatmıslar sıze zaten o stresle olan sutde gıder, cok qarıp bızde dahada ozellerde cok guzel bakım yapıyolar ben onceden ozel tercıh etmısdım. Bende de ılk baslar memeyı tutamıyordu cok kucuk doguldu 2700 hastaneden cıjtıgmızda 2500 du ,sızde kac kıloydu ? bende meme ucuda yoktu cok zorlandım sagdım verdım uc cıkarıcı taktım sonunda tutdu ama sımdıye kadar acıtıyo emdıgınde, ben ılk 10 gun sutden sonra 30 ml mamada verıyodum doktor onermısdı. Aynı evde yasıyoruz kayınvalıdemgılle, sıze yardım eden varmı?