Zkybgm [silindi] 40ımdan sonra geçmişti ayn neydi o ölüyordum terden boynum tutuluyodu sürekli ölüm gibi bişeydi Allah kolaylık versin
614408eoa [silindi] sabır annesi bi cok kiside oluyo terlemek sıtma flan gecici Allah yardmcın olsn Allah kolaylk versn smdiden☺️
Julijuli Benim 5 aydan sonra geçti çok fenaydı her emzirmede hareket ederken vs su içinde kalıyordum .
denizsn [silindi] benim terim bir de Ağustos un sıcağı ayy ne çektim ama çok şükür geçti oğlum da su içinde kalırdı emzirmek benim için kabustu çok şükür atlattık sizde atlatacaksınız sadece biraz sabır 🙏
Mom9 [silindi] valla 6.aya doğru geçti. Geçen sene bu zamanlarda tişörtle kan ter içinde kalıyordum 😂
paputmoms [silindi] sen terliyorum diye ince giyinme canım sakın ha sonrasında hasta olursun ilerleyen yaşlarda çıkıyor acısı