Ecemommy Deletedmom11 bak 😅😁 bende mesela hiç çorum mantısı yemedim. Mesela bizim yörenin kulak mantısı meşhur cevizli mantısı.. Ahh yapsak yesek canım çekti şimdi 🤪😅
Ecemommy Deletedmom11 cevizli işte normal mantı mızı yapıyoruz.. Üzerine terağlı cevizli tabiki tuz biraz koyup mantımızın üzerine koyuyoruz. Manrıların arasına cevizde koyuyoruz bolca.. Tarifini atıcam 😍
fistikcisahap Deletedmom11 normal bence ben kahve içtiğimde bile idrarım kahve kokuyor kaldı ki baharat daha ağır o yüzden kokması normal bence